متکازین

روستای زیبای جبل النور متکازین

متکازین

روستای زیبای جبل النور متکازین

متکازین

ســــلام بـــر متـکازین روستــای زیبــا ام
که کو هایش فروغی دارد از نور شهیدان

آدرس صفحه ما در اینستا گرام :
www.instagram.com/metkaziny
آدرس کانال ما در تلگرام :
t.me/metkaziny

به گزارش صدای بهشهر به نقل از ایرنا حبیب حسین زادگان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران جمعه در حاشیه آیین آغاز ساخت این مجموعه اظهار کرد : توجه به سالن های ورزشی روستایی در دستور کار است که به سرانجام رساندن پروزه های نیمه کاره و تجهیز سالن های ورزشی در اولویت کار است .


رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر  گفت : در این مجموعه ورزشی، سرپوشیده در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث خواهد شد که دارای سالن ورزشی، فضای سبز و محوطه سازی می شود .


سید عسکری اکبری تصریح کرد : این طرح با هدف ایجاد فضای ورزشی در روستاها و دسترسی سریع و آسان مردم مناطق روستایی و کوهستانی بهشهر اجرا می شود .


وی با اشاره به کلنگ زنی این مجموعه یادآور شد : اعتبارات این طرح از محل اعتبارات وزارتخانه ای تامین می شود که از محل اعتبارات شهرستانی 20 میلیون تومان به این مجموعه ورزشی اختصاص می دهیم و مابقی براساس اعتبارات مصوب ابلاغی تامین می شود .


اکبری گفت : سالن ورزشی روستای عشرستاق در منطقه کوهستانی بهشهر نیز از جمله سالن های ورزشی در دست ساخت است که با رایزنی انجام شده در دو منطقه روستایی دیگر نیز زمینی برای احداث سالن های ورزشی تهیه شده است که با برنامه ریزی و زمان بندی مناسب، عملیات ساخت آن آغاز می شود .

 

تصاویر : محمدرضا ضابط

۹۴/۰۷/۱۱
محمدی متکازینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی