متکازین

روستای زیبای جبل النور متکازین

متکازین

روستای زیبای جبل النور متکازین

متکازین

ســــلام بـــر متـکازین روستــای زیبــا ام
که کو هایش فروغی دارد از نور شهیدان

آدرس صفحه ما در اینستا گرام :
www.instagram.com/metkaziny
آدرس کانال ما در تلگرام :
t.me/metkaziny

دوری از شهرت

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ق.ظ

بعد از اتمام دروس معظم له در نجف اشرف حضرت آیت الله شاهرودی رحمة الله علیه که از اساتید بزرگ در حوزه علمیّه ی  نجف بود ، مکرّراً به آقا می فرمودند : « آقا سیّد تقی ! من دیگر نمی توانم درس شما را اداره کنم ، شما درستان هم خوب شده و هم رو به اتمام است ... باید به ایران برگردید و آنجا به شما نیاز دارند ... » آقا نیز در جواب می فرمودند : « چشم ! » و این مسئله چندین بار تکرار شد . تا اینکه بعد از دو ماه ایشان به ایران برگشتند . ولیکن هنگام بر گشتشان به جهت خداحافظی نزد  حضرت آیت الله شاهرودی رحمة الله علیه نرفتند . وقتی علتش را از معظم له پرسیدند ایشان پاسخ فرمودند : « که فکر نکنند من برای گرفتن برگه اجازه اجتهاد به نزدشان رفته بودم . بلکه برای کسب علم به آنجا رفته بودم ... »

به نقل از پایان نامه ی سرکارخانم رضایی

۹۵/۰۱/۳۱
محمدی متکازینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی